7 Månader Tillsammans

I dag vaknade jag av allt Rikards mor ringde till oss,...
Tydligen så har han körförud på bilen sedan 1 november, tur att det finns någon som har koll..:)

Idag har vi varit tillsammans i 7 månader och det har varit hur bra som helst, tycker jag... får se vad vi hittar på idag.. Jag tror ja har världens tröttaste pojkvän:) men jag lova att han skulle få sov till 11 idag och det är den ju inte än.. Tur att man har bärbar dator så man kan ligga och kika på honom medan hans sover ;)

Ush det är kallt och grått ute, vem har lust att vara ute i detta?? Tror det blir en tripp till Fjälla, i backen med vera så hon får träna lite muskler... det är ju inte långt kvar tills de blir utställning och då ska hon vara i topp form..;)

Idag kände jag att jag var på "hälsa på humör" vem ska vi hälsa på?


Hade fint Pusspuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0