Onsdag..

Imorse vart jag i väg och jobba lite, gott att han ngt att göra... gick med Annalena och Anita efterjobbet och tog svin sprutan, det kändes inte ..

gick hem en snabb sväng ut med Vera, vilket jävla väder ush !

sov en stund och sedan var jag & lucas ute och gick, prata om allt möjligt.. de var mysigt,:)

träffa kidesn och det gick med hem och åt kvällsmat med mig,,, te ch limabröd. de var mysigt också..

En del människor undrar jag om det verkligen försår vad det sysslar med, förstår det att de gör andra människor illa.. att det hela tiden försöker hitta fel och klanka ner på ngn annan för att själva må bra.. hoppas ni inser att ni inte kommer ha ngn kvar , ingen kommer vilja vara med er. för i mångas ögon är ni falska och elaka..

Den ända människa man kan ändra på är en själv!

mina vänner är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jasså du tog sprutan iaf? Har också funderat om jag inte skall ta den jag med efter många om och men men sen vill jag inte smitta ner virres bebis sen heller när den kommer.

2009-11-27 @ 10:31:37
URL: http://snusenbusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0