Onsdag...

Vaknade i morse av att ögonfarnsarna var ihopklibbade, men sov så hilma gott i natt .:)

Idag går jag inte på min tredje dag på kroppsreningen som jag köpte av Madde på Hälso kraft, hoppas den är bra :)
År jätte got frulle i dag som bestod av Fil och musli med massa frukt i Mmmm :)

Träffa Emma och Jenny på stan och tog en fika på caffekungsgatan, alltid lika mkt folk men alltid lika mysgit. Emma och Jenny kan man verkligen inte få nog av <3

När jag ändå var i stan passa ja på att handla lite mat, rikard fick bestämma vad vi ska äta imogon, gott att ngn har fantasi.. I morgon blir de pannbiff med potatis och sås.. mmm !köpte även braständare tänkte det skulle vara bra när man eldar jag har ju de problemet att det aldrig tar sig, men jäklar va bra den var.. :) snart är de värme i huset :)

Köpte en dator på tradera igår, men han sov vi köpte den av skrev ett mejl att batteriet var jätte dåligt så vi får pengarna tillbaka. det är ju ingen bråska än börjar ju inte plugga för än i januari, förhoppningsvis !!

Idag ska jag börja sortera och packa lite smått för flytten om 1,5 vecka,,, ååå längar !!

"lycklig är man i den stund man märker att lycka är något man skapar inom sig!"
Finns ingen bättre ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå? va då plugga har du glömt o berätta något för mig eller?

2009-11-11 @ 16:24:46
Postat av: Linda

Va roligt.. nu får ja en till blogg att följa då.. =) Kram

2009-11-11 @ 18:32:59
URL: http://livetsomlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0