Torsdag...

Sov gott i natt också den lilla katten kom inte & la sig och kurra för än tidigt på morgonen !

När jag vakna var det 13 grader så det var bara att börja elda:) Släppte ut Vera så hon kunde gå ut och morgonkissa, när jag skulle släppa in henne så hade hon rullat sig,,
Så det var bara att ta på sig stövlarna och gå ut och tvätta henne, tur man har vattenslang, men ush va kallt... efter duschen gick hon snabbt in och la sig i sin bädd framför brasan för att torka ....

Idag kommer min Älskade Rikard hem, det ska bli härligt att ses,, ihelgen ska vi bara vara med varann och ta hand om varandra.. på söndag hoppas jag att vi ska åka på spa, hoppas bara det finns ngn plats!

Om en & halv vecka flyttar vi och det känns mer än underbart, det ska bli såååå skönt jag längtar som en tok !
Närmare allt....

Ha en bra dag
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0