Underbart så Jävla Underbart

Till Livet just nu säger jag vara MMMMM ;) allt känns så lätt jag känner mig älskad och omtyckt.
Livet flytter på så himla bra och jag vill bara leva leva leva :)

Igår flytta vi från Huset I Lysekil till Uddevalla.... MMMM himlans gott.. Mamma & Pappa har varit här och hjälpt till.. Tack!

Ni bor vi i en trea och det är gott efter en sommar i trångt hus i sommar till en trea ....

Imorgon ska jag börja träna bor nära motionshuset så där får de bli har hört de ska vara bra också. simon ska också med och träna röv .. så slippar vi träna mer i år.. Haha nej då

I veckan känns det som att jag har att göra , tvätta packa upp kläder göra fint.... ¨

Ska till Ullared på fredag med Rikard, mamma maja och hennes vän det ska bli mysigt kolla om vi hitta ngn julis ;)

Ha de bäst ! Puss


Kommentarer
Postat av: Susanne

hoppas du får det toppen bra på ullared. Det är ju bara så härligt när livet käns bra!! Hoppas det kommer göra det länge länge för dig nu...

2009-11-25 @ 20:27:01
URL: http://snusenbusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0