Vann Spa..

Igår vart jag och älskling uppe tidigt se så där vid 8tiden. va packa & gjorde oss ordning för en hel dag på spa.. Innan vi åkte dit lämna vi av Vera till Jenny och Martin.

Vi fick låna badrockar och handukar. Det var sju olika pooler som var olika varma, från Ispoolen till djävulensgrotta... Det fanns tre bastuar en torrbastu med doft (kände dock ingen) en ångbartu & en torrbastu med utsikt, mkt fint!

Vi 10 tiden ingick förmiddagsfika., vi hade inte ätit ngn frukost så vi var hungriga, fikan bestod av nötter och grönsaker!

Vi bada hela dagen och i vissa pooler fanns det dofter som skogspoolen och blommpoolen, blommpoolen var min personliga favorit ;)

Det ingcik en lunchbuffe också . dagen innan hade vi pratat om att inte göra stek snart hemma för det var så gott,,, och vad får man inte ? Jo stek, så fruktansvärt god.. mmm !

Man fick också "självspa" man fick välja fem olika typ anisktsmask , fodbad, bodyskrubb.m.m. som man fick göra sjä'lv.. vet var mkt skön och man kände sig så himla fräch efteråt !!

När vi kom hem bädda vi rent i sägarna och gick och la oss vi 9 redan ... somna jätte gott !

19,5 grader var de i morse när jag steg upp. kupe fläkten stod på hela natten i lköken, mm gott med värme. !

Idag ska jag träffa Jenny efter hon har slutat jobba vi sla till fjälla och traska :) alltid lika trevlig att umgås med henne... så snart kommer energi knippen aston .. det blir trevligt :)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0