Underbart

Idag är den dagen som jag längtat efter i flera dagar, att få kramas med dig igen !!!
Igår var en bra dag,, Var & fika med josse och Sarah <3 Josse följde med mig hem en sväng.. På kvällen tog jag och sarah en långpromenad , det var mysigt :)
Idag vakna jag före klockan ringde, var så jäkla kissnödig, tog en promenad till jobbet med musik i öronen, så himla gott !
Nu sitter jag här och ska gå ut med mina små underverk !, vi ska även testa antiskall halsbandet på Wilma som vi nu intoduserat i 5 dagar... hoppas de ska fungera :) Den som lever får se..
Nej får skynda mig ut innan regnet kommer, om det kommer :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina Behrendtz

Jag älskar dig syster yster! Längatar tills vi ses!

2010-04-27 @ 22:30:29
URL: http://www.enbloggharjag.blogspot.com
Postat av: Carolina Behrendtz

Jag älskar dig och saknar dig! Puss

2010-04-27 @ 22:31:33
URL: http://www.enbloggharjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0