Borgen

Nu ikväll har Jag och pappa tagit en långpromenad och för andra gången idag gick jag upp för den sega kapällebacken :) mot Tureborg , vi kolla efter lite svamp men de var dåligt med de (längst vägen alla fall) Vi tog även en tripp till borgen när vi ändå var i närheten :)
Vera gick lös mestadels av promenaden och trivdes jätte bra med de :)

Innan jag gick hem tog ja vägen om temop där jag inhandla lite dipp , gurka och en flaska loka :) Gick hem och duscha, prata med älsklingen myste för mig själv.

Nu ska jag strax krypa till kojs, imorgon väntar jobb delat tur och allt .
Älskling kommer hem i morgon åååå vad jag har saknat honom :)
Sov gott

Lite bilder bjur jag på också


pappa och Vera <3

fängelsehålan :)
'
Tornet :)

Pappa :)


Det bästa man har sätter man på bordet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0