Helgen

Hej på er har inte haft tid eller ork att uppdatera i helgen.
Har jobbat hela helgen, den har gått snabbt ändå, ha ett underbart roligt jobb som ger mycket :)

På lördag kväll var jag ledig en stund , då passa vi på att hälsa på Susanne och Mattias som precis har flyttat till hus i Munkedal .  utsikten var underbar :)
Kom hem och bums i säng, jobba hela dagen på söndagen, träffa rikard 1 timme innan det var dags för sova ..

Imorse åkte han till Norge, jag hade jätte svårt att somna om efter han gått , det är väl typiskt? Bara för att man vet att man ska upp typ 2 timmar senare.
Dagen på jobbet gick rätt fort , var väldigt trött.

När jag kom hem kom ingen Vera och mötte mig vid dörren , det låg inte Vera i bädden. Jag ropa och ropa men ingen Vera kom eller syndes till. Gick in i sovrummet och ropa lite till då vakna någon som sov under sängen :) Vi gick ut en stund och kasta boll..

Gick och la mig och somna i soffan en stund , det kändes som jag hade lite sömn att ta igen ... När jag vakna var ja full av energi igen och sms Sarah och fråga om hon ville med på promenix och så blev det..

Vi gick upp vid Tureborg i hopp att få se lite blåbär , till en början såg de ganska mörkt ut men till slut hitta vi bra ställen att plocka på ..
Hitta även två kantareller. Vera stod och åt blåbär hon med från busken !
När vi till slut kom ut vi vägen , vi hade inte någon som helst aning vart vi hade gått eller vart vi var. Kom även på när vi var på väg ut ur skogen att jag förlagt Veras koppel någon stans i skogen , det var lön löst att hitta de, men det gick bra ändå¨:)

Väl hemma tog jag mig lite blåbär och mjölk till kvällsmat snart ska jag ta en dusch och gosa ner mig i soffan

Ha en bra kväll



Vera i blåbärskogen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0