Ledig dag :)

God morgon.
Denna natten har jag verkligen inte sovit bra men pigg är jag för de :)
Sista gången jag vakna i morse va kl 8 då kunde jag lika gärna gå upp.

Jag och Vera tog oss en lånpromenad men vi gick på nya ställen i dag , så tråkigt att gå på samma. Innan vi gick hem tog vi vägen om Willys och köpte lite frukost. Rikard sov som en stock när vi kom hem och hade inte äns märkt att vi gått, fast jag prata med honom innan ;)

Nu ska vi snart åka till Stenungsund och se va de har att erbjuda :)
Ha en bra dag !

Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha den är så jäkla rolig, att männen pratar i sömnen :P

gör jag med daniel varje dag, får tom puss o han minns inget sen :D

2010-09-14 @ 12:50:00
URL: http://jajja1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0