Lördag hela dan!

Go kväll :)

Ha vaknat tidigt nu flera dagar och varit pigg ,vad är de för fel på mig ? :) Dock har jag en sambo som inte är lika pigg på att gå upp tidigt.. men i dag var vi uppe vid nio och vid tio var vi på väg till stan , köpte ingenting utan kika bara :)
Det är rätt trögt att på i stan ,de finns ju inga affärer typ men mysigt att komma ut och se lite folk :)

När vi kom hem igen åt vi lite luch och begav oss mot skogarna i Bullarebygden där vi plocka svamp ,2 liter skrapa vi i hop :) tråkigt att de vara är jag som äter svamp ;) På vägen hem stanna vi till vattenkällan som ligger i Bullarn och tog med oss lite vatten hem , det är så fruktansvärt gott :)

Nu ikväll har jag jobbar ,tiden har sprungit i väg och det har varit jätte bra dag på jobbet (som nästan alltid )
Nu ska jag sova imorgon ska ja upp och jobba igen .. .

Ha en bra dag
lite bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0