Min dag

Hej på er.
När jag gick upp 06-00 i morse lyse solen fram bland molnen och jag kände mig genast mycket piggare. Hade under natten hört hur de regna massor men som tur var gjorde det inte de då.

På jobbet gick det fruktansvärt fort, gah så fort har de nog aldrig gått...
På gått humör var jag också :)

När jag kom hem satte jag mig en stund och tog de lungt .. Sedan tog jag och Vera en långpromenad upp på kapphälle och ner på strandpromenaden , den backen suuuger i bena och jag fick stanna och vila en gång medans jag kände hur varm jag blev med två tröjor och fliecjacka .. När vi var vid emahus mötte vi på en rottis till han och Vera har hälsat på varann en gång innan och matten är så himla trevligt :) Vi stod och prata en stund och tog lite bilder och så, men nu när jag ska hitta henna på facebook kan jag inte hitta henne någon stans , ja måste tagit fel namn ,.. typiskt mig ..

När jag kom hem efter promenaden var jag hungrig så jag gjorde i ordning lite pytt.. lätt och så jädra gott :)
Sedan somna jag en stund i soffan , det var underbart:)

När jag vakna till liv igen så kom Magnus och Jacob på besökt , vi åt lite bulle och prata synd att inte Maja och Lucas var med. men man kan inte få allt :)

Nu ligger jag här i soffan och väntar på att pappa ska ringa , vi ska ut och gå en sväng ikväll :) mysigt !

Här kommer lite bilder
Ha en trevlig kväll
Pusspuss

Vilo paus


Lino med mina glajer :)världens sötaste för den delen ;)

Fina fina Emelie :)

sötnos ;)

Vera och kompisen Bandit

Vera <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0