segare än sirap

Hej på er!

Jobba i morse och har varit jätte seg hela dagen ,vädret gjorde ju inte saken bättre heller.
Susanne hörde av sig på förmiddagen vi var och åt lunch , jag åt kycklingsallad , hur gott som helst :)
efter vi ätit var jag nästan ännu tröttare :)
satt och kika på tv innan Susanne åkte hem då la jag mig och sov , sov så jädra gott trodde jag sovit flera timmar ;:)

nu sitter jag här i soffan med en hund brevid mig slängandes med huduvet , vi ska strax  gå ut och gå. Jag Vera & pappa :)

Ha en trevlig kväll
Kram Johanna


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för en trevlig Lunch =) Tycker om att vara med dig. Vi ses snart i gen hoppas jag!

2010-08-17 @ 18:33:52
URL: http://snusenbusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0