Tisdag - Onsdag

Hej på er .

Igår kom som jag tidigare nämnt Angelica hit.. Vi hade som vanligt massa att prata om och vi hade som vanligt väldigt trevligt :)
Eftersom det var så underbart väder ute tog vi en skogspromenad och plocka blåbär , på Bulid. Vi var ute över 2 timmar.
Hundarna tyckte det var skönt att få gå lösa i skogen :)

När vi kom hem åt vi lite kvällsamt och kika på film "hund tricket" det var länge sedan jag såg den så jag hade glömt bort massa :) somna som en stock efter en lång och händelserik dag !

Imorse när vi vakna tog vi de lungt sedan tog vi en promenad med hundarna , det var inte alls lika roligt väder i dag :( Det blev mys till film idag med "tjenare kungen" en film som jag aldrig sett (tror jag ) men som var lite små roligt .. :)

När filmen var slut var vi lite småhungriga och tog oss till Cactuz och åt mmm..
sedan åkte Angelica hem och jag vila en stund för jag fick sån jädra huvudvärk ..

Nu på kvällen har jag varit ute och gått en promenad med Jenny och hundarna ., Vera hade i vanlig ordning på sig sin rygga .,:)
När jag kom hem tog jag en dusch och lite kvällsmat.
Ikväll blir det lungt njuta av ensamheten , imorgon kommer Jenny , Wille och Tesa och hälsar på och på eftermiddagen kommer min Älskling hem ;)

Nu kommer lite bilder ..
Ha en trevlig kväll på er Kramar Johanna


Underbart fina Sigge :)

Alice <3

Alice

Sötan :)

hela gänget :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0