underbara dag !

Hej på er !

I morse hade jag sovmorgon, vakna först 7.20 och sedan 10.30 då gick jag upp..
Åt gramhamsgröt till frukost , varför äter jag inte det oftare de som är så gott :)

Nu när det inte är så varmt ute längre har jag börjat använda Veras ryggsäck där jag la ner vatten flaskor så hon skulle få lite tyngd.
Vi gick ut till skeppsviken där vi satt en stund och kika på utsikten , sedan gick vi hem.

kände mig ju hur pigg som helst , dock jävligt svettig men fick ett ryck och dammsök och skura lite här hemma ,åt lite lassange som jag hade i kylen till lunch och slutningen en god ducsch , nu sitter jag och väntar på att min älskade angelica ska komma , undra vad vi ska hitta på :)

ha en trevlig dag allesammans !




lägg märke till grässtråt i mungipan , hon är värre än en ko jue :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw så söt och duktig Vera är med väskan :) Funderar på att köpa en sådan till Nova med :) Kramar

2010-08-10 @ 17:22:54
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0