Underbara händelserika dag :)

Hallåj :)

I går somna jag sent som attan (för att vara mig alla fall) Smart Johanna drack redbull på kvällen , och somna inte för ens efter 1 ..

Vakna i morse vi 8 tiden och var inte så farligt trött som jag trött , tog på mig och åt frulle begav mig med Vera till affären där vi handlade lite inför pajbaket ..

När vi kom till lekplatsen där vi skulle träffa Emelie och Lino passa jag och Vera på att träna lite och kasta lite boll i gräset , nu kan hon rulla runt ;) När vi mött Emelie och Lino tog vi en promenad och prata massa, herre gud det var över ett års sedan vi sågs sist vart tar tiden vägen ? Men så söt hennes lilla son var och stor :)

När jag kom hem börja jag med en gång att göra i ordning blåbärs pajen. Sedan kom Jenny,, Wille Tesa och Zelda på besök alltid lika mysigt att träffa dom .. Vi åt av pajen som blev väldigt god (första ggn i mitt liv jag gör bärpaj ) Sedan tog vi en promenad till stan för att kolla läget , tog en lunch vi Cactuz , syster kom förbi en stund vilket var kul!!

Älskling kom hem från jobbet och kom och mötte oss på väg tillbaka då tog vi en sväng till en fontän , det bada hundarna och hade det roligt , eftersom det var så varmt tyckte de att de var gott att svalka sig lite :)

Nu är klockan redan halv sju , hjälp vart har dagen tagit vägen.. ?
Ikväll blir det lungt med mys och film
Ha en trevlig kväll här kommer lite bilder

// Johanna


träning ;)

emelie och lino :)

Wille :)

Mor och son , underbart fina!

Grrr.. Tesa

Zelda

Vera

Rikard och Wille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0