7 December 2010

Hej på er !

Min dag började i dag halv 8 fast jag egentligen planerat att gå upp halv 9. Men eftersom min största lillebror sov här i natt vakna jag till när han gick upp & följde han en bit på väg till skolan med hundarna. Men väldigt vad det snöat inatt..
.
När jag kom hem tog jag på mig träningskläderna och begav min till gymmet där Sarah - rara - Underbara satt och vänta. Vi körde bra idag faktiskt och jag kommer nog ha fin träningsvärk i morgon ;) När jag kom hem tog jag mig en tur till med Vovvarna lika bra när man ändå var svettig. ;) Jenny och Alice hängde på.

När vi kom in tog jag en varm dusch och åt lite mellanmål gjorde mig i ordning. vid 15 tiden kom Angelica och hämnta mig. vi åkte till Cactuz och åt sallad .! :) Åkte hem å kika på film . höll på att somna men de gjorde jag inte. :D

Satt och prata länge om allt möjligt och hade de lika mysigt som vanligt :)

Nu sitter jag här ensam och saknar min Rikard men vet också att det här är sista tisdagen jag sitter här ensam alla fall pag av att han är i norge och jobba. Alla fall en på ett tag ;)

Imorgon kommer min älskade Jenny ., när jag ska förklara vem jag menar (eftersom jag har två kompisar som heter jenny) så säger jag jenny med bebisen ;) ja Jenny och Wille kommer och jag ska passa honom en stund medan jenny klipper sig., då ska vi lyssna på musik och mysa.. det har ja sett fram emot hela veckan .. :)

ha nu en trevlig kväll och sov gott
Puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0