8 december 2010

Tjingeling :)

Just nu sitter jag här i soffan efter en promenad med Vera , Jenny & såklart lilla Alice.

Sov väldigt gott inatt och hade svårt att komma upp, fastna i en bok i går kväll så det blev lite sent :)
Vid 11 tiden kom mina favoriter , Jenny & Wille hit, passa Wille en stund för mamma Jenny var å klippte sig å det blev väldigt fint :)

Vi tog en promenad till stan och åt lite lunch , testa en taco pannini det var att rekommerndera ;) På väg hem igen snöa de massor, så då var de gott å komma in och wille fick lite välling :)

När Jenny och Wille åkt hem tog jag en tur med Vera det var uppskattat att hoppa å busa i snön :) Gick in & la mig å vila var hur trött som helst..
Vakna och fick ett sms å tog en promenad.

Kvällen blir lugn :) Ska kika på Maria Wern trotts att jag tycker det är läskigt , men det är ju bra :)
Imorgon ska jag gå till gymmet å sola och basta :)
Ska även jobba på kvällen ska bli kul !!


Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0