Dag 6 - Min dag!

Hej på er!

Imorse hade vi sovmorgon , vilket var väldigt skönt ! hade tänkt att sova till 10 men som vaknar som vanligt alltid mycket tidigare ..

Vi tog på oss och gjorde oss ordning , åt frulle och sedan bar det av till torp där både jag och Rikard hade tid för synundersökning. Efter massa tester och lufttrycks test på ögat och sånt fick jag testa ut bågar , hitta två fina men även två olika för det kan ju vara roligt att varigera :)

Rikard behövde också glajjer så han fick sig också två par.. några tusen fattigare begav vi oss till obs där vi handla lite inför kvällen bland annat frukt till fruksallad ..
När vi kom hem började vi med maten idag blev det porterstek , som är de gosast som finns typ , till de åt jag rotfrukter i ugnen .mmm :)

När vi ätit klart så åkte vi en sväng till Rikards goa moster och kika på hans kusins lilla valp , en söt liten Alice :) Innan vi åkte hem så tog vi vägen om Sandra och Robin , ååå vilken fin liten mage hon har , inte alls avundsjuk ;) Rikards andra kusin var också där :)

Nu är vi hemma och jag är jätte trött , tanken är att jag ska upp tidigt i morgon å träna .. vi får se hur de blir med de men :) Rikard och Martin sitter här just nu och kollar på lägenheter .. :)

Ha en trevlig fredag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0