En bra dag.

Hej på er.

Igår kväll när jag kom hem från jobbet snöa de, men i morse när jag gick till bussen var de faktiskt bra plogat , kors i taket ;)
Men bussturen tog slut vid Agnebergskolan där polisen stod och blåljus vid järnvägen , ngt fel på tåget ? När kl blev sju och jag börja jobbet fick jag gå av bussen och springa resten av biten till jobbet. Svettig blev jag och jag höll värmen :P

Fick åka med min arbetskamrat hem så nu ligger jag här i soffan och ska vila en stund , sedan ska jag å vera ut och kasta med hennes fänder , och traska till affären å handla, i dag blir det stekt fläsk med löksås, då blir rikard glad :)
Träna och sola ska också hinnas med .


Ha en trevlig dag. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0