Gott nytt år !

ja nu min vänner är det bara en dag kvar sedan börjar 2011.
2010 har varit bra, men hoppas att 2011 kommer bli bättre. Det har funnits perioder i detta år som jag verkligen mått skit ! Men perioder bland nära och kära som det känns som jag svävar på moln.

Har väl inget löfte så mer än att äta nyttigare och att lägga energi på det människor som lägger energi på mig,orkar inte med "vänner" som ändå inte känns som några vänner och bara passar ibland.

Mitt nyår ska jag fira på jobbet , men underbara människor som ger så mycket glädje.. Det ska bli riktigt mysigt! Kommer nog dock somna innan tolvslaget men pigg kommer jag vara i morgon. :)

Imorgon ska jag ha myskväll , dock var det inte så många som kunde komma... tråkigt när man planerat och fixat men mer mat till mig och Angelica :)

Gott nytt år och hoppas ni mår bra där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0