Myskväll

Gokväll på er.

Idag skulle Rikard i väg på julavslutning med hemvärnet så jag passa på att bju hem några vänner. Dock kunde inte Angelica komma pga snöovädret , jävla snö :( det var tråkigt mkt tråkigt för jag hade verklige sett fram emot de.

Susanne kom alla fall och vi laga mat tillsammans och kolla på film och myste och prata om allt och ingenting. Vi tog oss en promenad med vovvarna i snön , det var skönt med lite frisk luft och ännu skönare när man kom in :)
Spana runt lite på nätet , facebook är allt en jädrigt bra sida, man får reda på mycket ;) haha !

Tiden sprang som vanligt i väg och det blev helt plötsligt natten, sitter är och väntar på ett sms från henne så jag vet att hon tagit sig hem.

Här kommer lite bilder

Från förr.. och den tiden jag saknar mest hela tiden :)












Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja det var en mysigt och bra tid ;) Men vi får väl försöka få mer tid att ses på helt enkelt ;P

Älskar dig bästa vän !

2010-12-19 @ 11:08:08
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0