Överby

Hej på er !

Idag var jag uppe tidigt , börja jobba 7 med underbara Hellen :) efterjobbet hämta Susanne mig och vi åkte hem till mig å gick ut med dogsen en sväng., sedan åkte vi till Överby.

det hade snöat jätte mycket i natt och under morgonen men konstigt nog synder inga plogbilar till så långt ögat kunde nå. Vi kom alla fall fram hela & rena.

det var inte alls så mkt folk på överby vilken var väldigt skönt handla lite juliar och lite smått och gott till mig själv bland annat ett pärlhalsband och en pippi tröja som jag hade varit på jakt efter länge men när jag väl hittat fanns den inte i min storlek utan bara s & xs.

Vi åt tacobuffe innan vi fortsatte att shoppa :)
När vi åkte hem var jag skit trött och la mig och vila en stund , Lucas kom och skotta lite på ballkongen hemma hos oss ( Han tjäna bra ;) ) Sedan bar de av till gymmet., Emil som var tärna förra veckan var tomte i dag.. :)

Efter gymmet tog vi en promenad bort till affären med Vera och handla lite ., till kvällsmat idag blev det köttbulle macka , inte dumt alls!

Lugn kväll med tv tittande , såg på bland annat "ung och bortskämd" och han jag hejja på åkte ut., vilket jag tycker var väldigt orättvist eftersom det var han som hade visat framfötterna hela tiden.
Skit program.

Nu ska jag snart sova imorgon ska jag få sovmorgon och ta en tripp till gymmet , på kvällen blir de jobb ..

Här kommer en bild på min nya tröja :)
Johanna






Kommentarer
Postat av: Angelica

Skit snygg tröja! har letat som en galning efter en sån...var hittade du den gumman =)

2010-12-22 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0