Svenska hjältar.

Vilket fint program., satt och kika på det och det spruta tårar . Tycker det är väldigt bra att framhäva människor som gjort något bra. Det var extra roligt att se Bertil som lagt ner sin själ på det förståndshandikappade så att det skulle få ett så bra liv som möjligt.

Missa dock halva programmet kolla på ett gäng bortskämda ungdomar "Ung och Bortskämd" Men det flesta mognar mer och mer och får mer och mer förståelse för hur sina föräldrar har det.

Var inte ett dugg sugen på att träna i dag eftersom jag känt mig så trött hela dagen , men när jag väl kom dit blev jag mer taggad är någonsin :) Emil hade klätt ut sig till tärna i dag också , :)

När jag kom hem testa jag att göra Keso pannkaka, jag gjorde smeten och Rikard skulle steka medans jag duscha, det blev mest som en gröt men jag tyckte det var väldigt gott :)

Det har varit en lugn kväll och det är skönt , imorgon ska jag upp tidigt och jobba å träna .. Fick även sms att mina glajjer kommit så imorgon ska vi hämta dom också , spännande ;) Lovar att lägga upp bilder så ni får se hur jag ser ut :)

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0