Tiden

Idag har tiden sprungit i väg och jag har inte hunnit fatt den riktigt.

Vakna åt frulle tog en tur med vovvarna i snön, hade gjort blodpuddig godis som jag kasta i snön som det fick leta efter, åå de tog tid ;) mkt för att de inte känner lukten på samma sätt i snön


Hjälpte kära mor å bära lite låter och sånt också , tur att jag har en sån stark pojkvän och lillebror som fick ta de tyngsta :P

Kvällen har varit lugn åt god kyckling och kika på webtv , vi hade ju missat Sista delarna av Robinson , och jag tycker faktiskt rätt man vann.. :)

Nu är det dags för en dusch och sedan sova,  ska upp tidigt i morgon och jobba efter jobbet kommer Sanne å hämtar mig då ska vi till Överby och slutligen tränig på kvällen.

Hoppas ni haft en trevlig helg
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0