Tisdag .

tjineling.

drömde en mardröm i natt om att jag blev dumpad , när jag vakna och upptäckte att det bara vara en dröm fick jag nästa tårar av glädje i ögonen..

Just nu ligger jag i soffan och ska snart ta på mig kläder och ta en långis med min fina Vera., sedan ska jag traska bort till gymmet är det tänkt å sola och träna lite. Lunch tills idag består av kycklingwok med nudlar som jag gjorde i ordning i går kväll , allt för att slippa göra det i dag :)

Ikväll blir det jobb., gott att jobba kvällar ibland så man får sov morgon.

Idag är det även 26 dagar kvar till vi åker till Thailand :)
Saknar Jenny som är där nera och gottar sig , hon är säkert brun som en pepparkaka när hon kommer hem :)

Ha en bra dag.
kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0