Underbart !

Tjing .
sitter i soffan med Arn i bakrunden och tänkter på livet, gud va underbart det är!

Julafton var jätte mysigt med god mat och underbara människor som består av min älskade familj ! På natten och dagen efter jobba jag en stund.
Sedan åkte vi tilll Lyse för att fira lite med Rikards fina familj , det var mysigt och roligt att alla var hemma :) Hade dock önskat att vi kunde varit där på självaste julafton men tiden på dygnet var för kort.
Innan vi åkte hem tog vi vägen om Rikard mormor och morfar , underbara människor.

På kvällen blev det party för hela slanten , det var roligt ända till vi kom ut , det var så mkt folk och alla splittrades kallt var de också , så jag var hemma vid 12 igen.

Denna dagen har varit lungn , pizza till frulle och massa mys med film och allt. En stund hjälpte vi mamma å flytta lite grann. Åkte och veckohandla och sedan hem för att äta.
Kyckling tacos ,, mmmm !!

Nu ska jag duscha och sova , imorgon ska jag jobba på Admore , det ska bli skoj !

natti natti !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0