Bara onsdag :(

God morgon !
Hade sov morgon i morse, vakna 9.20 kände mig utvilad så jag gick upp och tog på mig, på vägen ut slängde jag massa soppåsar som blev när jag rensade i kylskåpet och skafferiet i går kväll , nu är det halv fullt, kylskåpet.!
Jag och Vera tog oss en god promenad, men det är allt jobbig att gå på vissa ställen, det är så himla halt! På vägen hem tog jag vägen om Ica där vi handlade lite grann, bland annat svinto  och kattsand. Tycker verkligen denna vecka har gått hur sakta som helst, känns som jag haft å göra hela tiden.. , Ibland är det verkligen skit jobbit att längta!
Ikväll skall jag jobba börjar 15 och slutar 22 det ska bli roligt, alltid lika kul att jobba:)
Idag ska jag lägga all energi jag har på att städa, konstigt nog är jag sugen på de och var de igår också... Härligt !
Ha en bra dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0