ja ser det snöar, ush !

hej på er
Har varit skit dåligt på att uppdatera har inte haft riktigt motivaton.
såg på webb tv i går, " himmelen kan väntat" så himla hemskt låg och tänkte på det en lång stund innan jag somna, tänk va livet kan gå snabbt, livet är verkligen inte en självklarhet, det kan vara över på en sekund , 1 minut ! de gäller verkligen att ta vara på de!
för många gånger tar man det för givet..
Somna ganska sent i går, hade ju ändå tänkt att ta sovmorgon och sova till 9 men så ringde telefonen i morse förstod inte om det var larmet eller om de var ngn som ville mig ngt, det kändes som det var mitt i natten , " turingen " stod de , jobbet aha vad har hänt  eftersom de ringer så sent i natten men klockan var 6 och det var jennifer som ringde och fråga om ja kunde jobba, & det gjorde ja gärna..
de var lungt på jobbet och när jag sluta vid 10 tiden tog jag en prommenad hem och hämta Vera och fortsatte mot grusplanen där de är fullt med snö och där vi tappa bort våran boll igår,, vi hitta den idag och kasta och kasta och rätt som de var vart den borta IGEN! efter en kvarts letande gick vi hem igen, vi hittar den säkert imorgon..
Sitter och tittar ut genom fönstet ush va de snöar, vill ju inte ha mer snö !!
ha en bra dag // JOhanna

Kommentarer
Postat av: Susanne

SV: Ja visst växer han fort. Det är vell aksnek tur det då vet man ju att allt står rätt till. Jo visst är han allt lite lik Emil ;) Dom är lika söta :)

2010-02-10 @ 10:38:07
URL: http://snusenbusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0