Måndag.

Godmogon..
Alltid när jag skiver här på bloggen vill jag ha mellan rum och gör mellanrum men när det är klart så blir de inte mellan rum alla fall.. Någon som vet hur man ändrar och gör lite fint här färgbakrunder och sånt där?
skulle upp och tränat idag men tog en sovmorgon i stället, hade sjukt ont i huvudet så hade inte orkat träna alla fall.. får göra de i morgon bitti i stället :)
I dag har jag tagit de mest lungt, var ute för en stund sedan med vera & kasta fänder, till skillnad från den och bollen är att fändern inte åker ner i snön och därför går de inte att tappa bort lika lätt, plus att den är större :) Försökte kasta där hon inte sprang igår , det blir liksom jobbigare då ;) Hon kämpa och kämpa... Nu ligger hon helt utslagen i sin bädd :)
Stax ska jag bege mig till jobbet..
ha de fint :) Puspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0