Torsdag!!!

Idag var jag uppe tidigt, 6.15 stod alarmet på när jag vakna, sov fruktansvärt gott.. Igår på jobbet såg vi på de okända, och när jag kom hem trodde jag att jag såg spöken överallt :P Vakna alla fall i natt av att de lät som det droppa, de lät som det kom utifrån, typ på fönsterbrädan, kände då att  jag var kissenödig, men när jag kom tillbaka igen så droppa det inte längre, konstig..
Idag har det varit fint men kallt ute och man blir genast mkt gladare när solen skiner, efter jobbet gick jag till Tempo och handla lite saker till middagen.,,
Hämnta Alice hemma hos Jenny och stefan och tog en promenad med hundarna i solen :)
Väl hemma igen storstäda jag hela lägenheten, hade börjat så smått under veckan... hundarna var trötta och låg på golvet..Fint blev det alla fall..
Rikard kom hem också och det är alltid lika mysigt och roligt att träffa honom, han sprider sån glädje :) Vi åkte och hämta jacob, tog en tur till blomsterlandet och sedan åkte vi och köpte kina. :) Allt var hungriga så det var tyst vi bordet,, Lucas var också med och åt vilket var mysigt :)
Efter en låååångpromenad då vi hyrde filmer på vägen sitter jag här i soffan och har slagit träning om vilken film vi ska se och det blir "flickan"
Imorgon väntar en ny dag med massa pulka åkning och träning !
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0