Underbar dag !

Idag var jag upp 6.15. Tveka och kände efter om jag kanske skulle sova igen, men Näää. traska iväg till gymmet. Träna spinning och sedan esyline , fy fan vad jobbigt men skönt när det var över.. Kom hem åt frukost.. Sedan tog jag en tur med Vera..
Vila en stund i soffan.. och nu sitter jag här har precis ätit apelsin, ;) ska snart göra mig klar för att möta pappa vid thai , vi ska äta där i dag MMMMM.. och nu är jag hhungrig som en varg så de ska bli gott :)
Susanne kanske kommer hit sedan och det hoppas ja, det hade varit mysigt.. saknar ju henne ;)
ha de gott allesammans :D
"det är inte problemen som förstör, det är när man slutar lösa dom tillsammans "
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Japp vi båda blev väligt besvikna när man har härt så mycket gott om dom. Men nej Tack där äter inte jag igen

2010-02-25 @ 19:33:37
Postat av: Fride

Ja men precis! :) Det är helt underbart.

2010-02-25 @ 19:58:26
URL: http://inutimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0