Konstig dröm

Drömde i natt att jag var i ett hus som vi skulle köpa , allt var så stort och så himla fint.. Tjejen som ägde huset är jag vän med på facebook men har aldrig pratat med , hon hade kläder i varända rum som satt på skyltdockor och på galjar.. Det bästa av allt tyckte jag var att det var en vattenrusch på toa ner till en pool men poolen såg jag aldrig i drömmen.. huset fick vi för 650 000 :)
När jag gick och la mig i går var jag så trött , men glad att jag verkligen hade utnyttjat dagen..
På morgonen jobba jag . sedan gick jag hem till Vera och tog en långpromenad i värmen ,... Hem packa & sedan åkta till stranden, vi var ensamma och det var så himla varmt och skönt, smörjde in mig med coccos olja , så man lukta gott och var så lagom kletigt ;)
Vi var på stranden i 4 timmar , sedan åkte jag hem och laga mat , älskling kom hem och vi åt ...
Mötte pappa på badhuset ,där simma vi och basta, tappa dock bort min nykel till hänglåset så badvakten fick komma och klippa låstet !
När vi kom hem åt jag och rikard fil med jordgubbar i .mmm
sedan bar de va å fiska , fick dock ingen fisk men det var mysigt och komma ut :)

här kommer lite bilder från allt och ingenstans !

på stranden

'
Vera tyckte det var jätte synd om henne när hon fick ligga still när vi fiska .

Steff :)

Utsikt


Sommar :)


Skuggan

Jenny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0