Ledig :)

Hej på er !

Sov verkligen som en stock i natt och när Rikard gick upp i morse tänkte jag yes , nu får jag sova 2.5 timme till :) Kl 9 ringde min klocka tog på mig tränings kläderna och gick ut på en rask promenad med Vera .
Vi var ute i 45 min , hem och ladda med lite vatten och en banan sedan gick jag till gymmet och gjorde lite easy line , jävligt jobbigt men härligt :)

Kom hem duscha och gjorde i ordning lite frulle , la mig i soffan och läste en tidning , bara njöt av att vara ledig :) Fick ett sms från Jenny och vi tog en promenad , fick pratat mycket..
Kom hem och nu ligger jag här och slappar, ska snart städa lite och göra lite mat , i dag blir de ungstekt falukorv på mitt eget sätt :)

Ikväll ska vi på kalas till min Underbaring Sarah Underbara Pettersson :) 21 år blir hon i dag :) Grattis till dig gumman :) Här nedan kommer lite bilder på sötan <3

Ha en bra dag på er / Johanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0