Min dag.

Hej
idag var jag uppe tidigt , närmare bestämt halv 8 tog på mig och gjode mig ordning. Världens morgontröttaste hund och jag var ute en stund innan jag gick till jobbet.

På jobbet var de bra, som vanligt :) tråkigt väder bara .. !
När jag kom hem så tog jag en promenad med Vera och gjorde lite mat, pannkakor fick de bli..
La mig och vila en stund tills Rikard kom hem.

Nu på kvällen har vi varit och tränat kettle bells för hela slanten , tog en vikt tungre än förra gången, vilket pass & vilken energi man fick.. När vi kom hem tog vi en långpromenad med Vera.. trotts de dåliga vädret var det folk som gick på standpromenaden :)

Vi kom nyss hem och har ätit lite kvällsmat med levande ljus , vi skulle egentligen se på en film men det var ngt fel , så snart ska vi krya i säng !

Sov gott !
Johanna

slängde upp en bild på Jacob som bli 8 år om 1.5 timme :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0