Mycket jobb

Nu de sista har det varit mycket jobb så har inte orkat uppdatera ..
Tiden går så himla snabbt när man jobbar , veckorna bara rusar i väg !

Igår var vi på Cirkus kalas för Carolina och Jacob som fyllt, hade totalt missat att klä ut mig men det var skoj att titta på alla andra fina :) Carolina hade målat ansiktsmålning och det var fint :)

På kvällen åkte vi och bada Vera , det tyckte hon var gott , mamma och gänget kom också och bada..
Åkte hem och åt mozarella mackor med nybakat bröd som mamma skicka med oss, det var verkligen jätte gott :)

Idag har jag jobbat , tiden gick hur fort som helst .. vi var på torp & på en inrednings affär som heter två fröknar, mkt fina saker men dyra ... Jag köpte nyckel krokar till rikard för han lägger dom överallt, i bilar , på bord i soffan överallt .. :)

När jag kom hem från jobbet hade rikard lagat mat , pasta och kycklinggrej , stark och go som satan :)
La mig och vila en stund sedan tog vi en långpromenad med Vera innan vi gick till gymmet och körde lite kettle bellts , tränaren är jätte bra :)

Imorgon är mina planer att gå upp i ottan och träna spinning med Calle, :)

ha en toppen kväll kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0