Närvis :)

Isöndags innan jag börja jobba var jag och Rikard på hantverks mässan i backamo , det var mysigt.. En sak som jag såg var på ett stånd på marknaden en tjej som gjorde smycken och så i människohår, hon hade stickat trosor och sånt i människohår , hur äckligt är inte de .. bläääää!

Jobba nätten mellan söndag & måndag , när jag kom hem var jag jätte trött... sov en timme och sedan tog jag en promenad med Underbara Sarah & en fika på Cactuz.. Alltid lika mysigt att umgås med Sarah.,

Var hemma & vänta på Rikard sedan åkte vi till Backamo där vi tränade lite inför onsdagens lydnads tävling , ush va närvös jag börjar blir ;)

Imorgon kommer Kidsen, det ska bli super mysigt, vi får väl se va vi hittar på för skoj!?

Nu ska jag sova ha de så bra kramar



Underbaringen :)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är min underbaring! Min favvoflicka! :) <3

2010-07-06 @ 15:45:08
URL: http://sarahloove.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy fasiken vad äckligt med människohårstrosorna, vem vill ha på sig det liksom, bläää. Så då vart man med på bild igen i din blogg =) Skall bli skoj på tävlingen i morgon, blir till att ta med sig fika. Blir nog en lång kväll, men trevlig =) Ses i morgon. Kramar Anna

2010-07-06 @ 17:02:08
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0