Underbara helg som inte kunde slutat bättre :)

Hej mina kära vänner, min lycka sprutlar inom mig & jag känner mig lyckling och glad :)
Första helgen på 3 veckor som jag är ledig & allt har verkligen gått i ett.. :)

Fredag jobba jag till 15 , dagen gick fort som fasen.. Hann hem och duscha sedan kom Min fina Jenny och hennes Martin på besök , vi åkte till Backamo och kika sedan åkte vi till cactuz jag åt som vanligt tacko sallad och som vanligt sa jag till mig själv att  nästa ggn ska jag nog ta en halv., det är ju så stora :)
Efter vi ätit tog vi en tripp till Lysekil i de fina vädret där lyssna vi på lite musik och satt och prata innan vi begav oss hem till Jenny och Martin .. Halv tolv var vi hemma ungefär och somna som stockar efter en lång och bra dag

Lördag : Hade bestämt mig för sovmorgon men vakna sjugo i 9 , varför? gick upp och la mig i soffan och kika lite , somna en stund och vakna av att R väckte mig .. kl 10. Tog en dusch och begav mig till Dingle , R vidare till bullarn.
ÅÅÅÅ vad mysigt det var att få träffa min underbara Angelica , hade saknat henne jätte mycket ! vi satt och prata var ute med hundarna och var i väg & bada . hur mysigt som helst :)
På kvällen åkte vi till Roberth & hans Johanna , vi drack lite och prata .. trevligt och kul att se hur det hade de :)

Söndag : vakna halv 12 idag , det var längesedan men behövligt :) Rikard väckte mig i natt "- Johanna johanna" ( precis som någon höll på att dö eller ngt ) Jenny och martin är på väg till bb nu. Vah sa jag och fick en pirrande känsla i magen somna om med ett leende på läpparna :) När vi vakna gick vi upp till Roberth och hämta vår bil som stod där, det regna ute men det var skönt att vara ute och gå :) Har skickat sms hela dagen känns det som till jenny och frågar hur de går , till sist fick ja det svar jag ville, att bebisen hade kommit och de blev en kille :)

Grattis min älskade Jenny nu är du MAMMA :)
Denna helg kunde inte slutat bättre ,, är så hilma glad för er skull :)

Ikväll kommer calle och carro hit de ska bli trevligt :)

ha de så bra allesammans :)


Världens finaste Jenny och nybliven mamma :) <3


Mina goingar :)


Vera & Aston :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0