Bilder från i förrgår

Uppdaterade bloggen igår men internet la av när jag la upp alla bilderna , så jag får göra det i dag då :)

Iförrgår var jag ju som sagt på stranden med mina syskon, vera var med också och låg å sola :P
Vi hade med oss fika och så grilla vi korv, mysigt!
Vi var där till Rikard kom hem från jobbet , då åkte vi hem och åt pizza för alla var väldigt hungriga och ingen orkade laga någon mat, !

När vi kom hem kika vi på film ALLT FÖR MIN SYSTER hette den , den var skit bra..
Här kommer lite bilder :P

Idag ska vi till stranden hela dagen de ska bli svin gott, :)

ha en bra dag allesammans här kommer lite snygga bilder :)

J
Jag och Maja

Svenska Jordgubbar <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0