:)

När Angelica kom idag satt vi och prata massa, det känns som det var 100 år sedan vi sågs sits.. Vi tog oss till Cactuz där vi åt god lunch, sedan gick vi och kika lite i affärer..

När vi kom hem var båda trötta vi satt och slappa en stund, sedan gick jag till gymmet och angelica åkte hem ...
Testa en ny grej på gymmet i dag kellebells , trodde inte det skulle vara så jobbit men det var de verkligen! i början av passet sträckte jag även baksida lår musklen och det känns vill jag lova.. AJ!!

När jag kom hem tog jag en regnpromenad med Vera , vi träna lite hopp och annat skoj.. Vi hade med hennes cykeldäck som vi lekte med :)

När jag kom in gjorde jag ordning mat tills rikards mat låda i morgon , spagetti och kött färsås :)

Nu ska jag snart sova, undra när rikard kommer hem ?

Ha en trevlig kväll

bilder....

47
Vera blev jätte glad när Angelica kom och då passa inte matte, hon skulle vara med henne hela tiden :)

Mina favoriter :)

gos på hög nivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0