Härlig dag

Idag kan man säga att jag har haft en "umgås med mig själv dag" Av någon konstig anledning mådde jag väldigt illa i dag på jobbet .. och när jag kom hem somna jag i soffan som en stock en timma.;)
när jag vakna till gick ja en sväng med vera och sedan plocka ja i ordning hemma, fixa och dona diska lite och slutligen börja jag med maten.

Idag gjorde jag hemmagjort potatissallad och ungsbakad kyckling , med stark sås. det blev bränn gott ;)

När jag smällt maten bestämde jag mig för att gå bort och träna en stund,, Easy line blev det idag och det var riktigt skönt! efter gymmet tog jag och jenny oss en promenix i de fina vädret med två hundar och en katt :) Vi gick vid strandpromenaden och jag var rädd att Zelda skulle bli påkörd men det gick fint denna gången också..

Ikväll blir det lungt, film och melon mmm...
ha en bra kväll
kramar





Zelda <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0