Lydnadsträning

När Rikard kom hem åt vi sedan begav vi oss på träning med bevakningskursen och eftersom det ingår lydnad i provet så träna vi det i dag..
Jag tyckte det gick bra för Vera visseligen fanns det mkt att träna och tänka på ,... men jag är nöjd:)
Vi prata även lite om helgen i juli ser verkligen fram emot den, det ska bli jätte roligt !
Efter träningen fika vi lite på klubben innan vi begav oss hem :)=

Hoppas ni fått en trevlig kväll .. Ser fram emot morgon dagen då jag ska träffa Roberth & hans omtalade Johanna :)

Kramar




Inkallning


Anna med sin hund Nova




Kommentarer
Postat av: Anna

Det gick ju jättebra för Vera och dig på träningen idag =)Så det är klart att du skall vara nöjd :) Jag ser med fram emot helgen i juni, det kommer bli jättekul :) Hihi så du smygfotade mig ;)

Ha det bäst!

2010-06-03 @ 22:24:28
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0