Mardröm

Blääää.... Drömde en sån verklig dröm i natt och vakna och hade ont i magen, drömde att Rikard lämna mig och sket i både mig och Vera.. När jag vakna ur drömmen vände jag mig om och såg min älskling ligga där , det var en lättnad :) Väckte honom och fick som vanligt ligga på hans arm när jag drömmer mardrömmar :)

Helgen har varit bra, förutom att jag har varit trött och känslig.

Fredagen : Var jag på skolavslutning och sedan var jag hemma hos Sanna och fria henne , det var trevligt.. roligt att se henne, hon är så himlans go :)

lördagen : vakna halv 1 , det var längesedan jag gick upp så sent, sedan begav vi oss till Rikards goa moster där vi åt mat & kika på film.. dagen bara sprang i väg :)

Söndag : Var vi på bevakningskurs hela dagen från 9-16 jag tyckte det gick rätt bra för Vera... När vi kom hem därifrån var vi jätte hungriga och gjorde pytt i panna, sedan vila ja en stund.. Filmmys blev det också och slutligen en promenad med Alice och Jenny ..

Idag ska jag ta de lungt fram till jag ska träffa Sarah rara...

Ha en bra dag., kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0