Onsdag/Torsdag

Igår gick jag upp tidigt och åt frukost, somnade i soffan igen..
Tog mig en promenad med Jenny och hundarna sedan var det bara hem och sätta mig en stund och hämta kidsen i skolan.. Igår var de kvavt ute så svettig blev man..
På kvällen var vi och träna med hundarna i 3.5 timme.. Spår , lydnad och i slutet tog vi en promenad så hundarna fick bada :)
Var trött på kvällen så somnade väldigt gott :)
Idag gick jag upp vid halv sju tiden och gick en långpromenad med Vera , upp på Kapphälle och ner strandpromenaden, det var härligt för det var inte så mkt folk ute.
Kom hem och gjorde frukost Äggknäckemacka som jag hade varit sugen på länge, tog en dusch och nu ligger jag här i soffan ..
Om en stund kommer min fina vän Angelica ,, undra va vi ska hitta på för skoj :)
Ha en bra dag allisammans :)
lite bilder från i dag och igår....
Fåglarna i hasslebacken fick korv bröd
Finast i världen
Strandpromenaden :)
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0