Torsdag!

hej på er :)
Idag vakna jag kvart över 5 och skulle upp 6 kunde inte riktigt somna om så fick nöja mig med att vila och kolla in den finaste i hela världen som sover mer än gärna på morgonen.
tog en tur med Vera genom parken så hon fick kissat, men hon var inte så sugen på att gå upp hon heller..

Begav mig till jobbet, jobba med en mycket trevlig arbetskamrat :)
När jag sluta tog jag en promenix hem, Emil ringde och i dag var han hundvakt, så vi gick en tur tillsammans då hundarna skulle få leka men det var inte mkt till lek , Vera var inte intresserad... Men fick ett kort på dom när dom kampar om en pinne ...

Efter hundträffen gick jag till affären och handla, idag blir det hemmagjorda hamburgare och hemma gjorda klyftpotatis.. Köpte alkoholfri öl till rikard också.. han tycker dom är minst lika goda..

Ikväll ska vl på lydnadsträning med bevakningskursen , det ska bli väldigt roligt :)
Ha en bra kväll
kramar


I morse när vi var ute och gick :)

Två trötta vovvar i skuggan av värmen :)


Bus !


Min pinne :)


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0