Underbara helg

Lördag:Var uppe vid 9 tiden och var ute med Vera , mamma och Bertil. Sedan gick jag hem och gjorde matsäck väckte Älskling och sedan bar de av till stranden,, Där låg vi läge och sola och simma varmt och skönt som bara den.. Simon kom förbi och sedan när vi lämna han bjöd kristina och benny på mat, grillat  & rabarberpaj till efterrätt mumma :) Sedan begav jag mig till jobbet ., som vanligt en bra kväll :)
Somna som en stock !

söndag:Jobba hela dagen , vi var ute och gustavsberg och firandet av sveriges nationaldag, mycket trevligt och mysigt dock blåste de väldigt kallt,..
När jag slutat jobba åkte vi ner till butlers och åt god mat och drack gott.. Rikard kom senare :) Vid 22 tiden åkte vi hem eftersom vi skulle upp tidigt och jobba :) Tack Anna ,Rikard och Sarah för en trevlig kväll :)

Idag har ja jobbat och resten av dagen blir lungn , rikard ska jobba över och jag ska plocka i ordning lite..
ha de så bra kramar ! :)

här kommer lite bilder


Roberth och vera <3


Vera som står och väntar på att jag ska kasta freesby till henne

'
den kom allt närmare och närmare


Och när inte matte fatta stod hon så här över mig typ.

Fina gustavsberg

Sara rara underbara

Lilla Anna med stora brännan ;)

slutligen världens bästa pojkvän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0