Fredag

Hej!
Sov fruktansvärt dåligt i natt, skulle igentligen träna med mamma men de fanns ingen ork eller tid. pallra mig upp & tog ut hundarna en sväng, tog på mig mina stövlar och allt.. Var lite glad att det regna för då försvinner snön snabbare., men som Jenny sa - de känns mer som höst väder än som vår väder. och det kan jag väl hålla med om.. Men i en rabatt såg vi BLOMMOR :) !!
**************************************************************************************************
Har städat lite i dag men det fanns inte ngn direkt motivation till det tyvärr så .. men men ..!
Snart ska jag in i duschen & sedan kommer Angelica :)
Imorgon blir det part, det ska bli mysigt !
**************************************************************************************************
Ha de bäst ! / Johanna

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja man blir oerhört trött av detta vädret som är här nu också. Men visst är det härligt att snön tinar bort även om det inte riktigt känns som om det är vår nu när inte solen tittar fram..

Ni får ha en jätte bra kväll i morgon.

Jag får vara med en annan gång ;)

2010-03-19 @ 16:06:35
URL: http://snusenbusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0