Helvetes ont!

Fredagen starta jag med jobb, hade lovat rikard sovmorgon och jag hade tänkt att köpa goda mackor på Einars som vi skulle ha till frukost, men mådde så dåligt.. Ringde Rikard när jag slutade och han kom och hämta mig.. Vi la oss  i 2 timmar.. sedan var vi sega, tog en tur med vera och sedan till stan och fika.. Vi var på röda rummet, det var ett trevligt ställe med goa mackor :)
Vi bestämde oss också för att åka och hälsa på Ronja för det hade vi pratat på länge, och de gjorde vi.. Det var jätte kul att träffa dom igen, förr så såg vi ju nästan varje dag ... Efter hundarna fått springa av sig gick vi in och fika och vi fick se deras lägenhet, jag tyckte att den var mysigt!! Satt dock och frös nästan hela tiden jag var där, jag som trodde jag var friskt.. När vi åkte hem frös jag hela vägen hem fast värmen nästan var på max.. Var yr när jag gick upp för trappan och gick och la mig direkt vi kom hem..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lördag: vaknade på natten av att jag var helt pisseblöt av svett.. Sov skit dåligt på natten hade ont i halsen och var tät.. när jag vaknade hade jag även ont i munnen, blåsor och tandköttet var helt inflametat. det gick knappt att äta.. Min älskade pojkvän ställde upp och köpte proviva alvedon och massa saker som skulle underlätta så jag kunde äta.. har knappt ätit ngt sedan i lördags, känner mig i och för sig inte så hungrig heller.. låg hela söndagen typ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Idag när jag vakna ringde jag vårdcentralen och fick tid en timmer därefter.. de kika och tog prover.. det konstaterade att de var en infektion och att det skulle gå över., fick munsjölj som skulle undelätta.. har varit ute med vera i dag och vilat.. fått i mig lite yougurt ... Pappa kom hit efter jobbet och diska och greja... nu är han ute och går med vera ... Så himla snällt !
Idag börjar det ju jätte mkt bra på tv. Saltön, Svenska hollywoodfruar , familjen anorlunda :) jag har då att göra :P
Ha de //johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0