Hundväder !

Tjena moss :) Man kan inte annat än LE när det är så här underbart väder.. Sånt väder man Önskar man hade hund så man fick anledning att gå ut :) Har man hund måste man ju gå ut varje dag!
Vakna i går morse, hade ställt klockan för att hinna städa lite.. Skura och grejer hade sån fruktansvärd energi :)
Min fina jenny kom hit och vi var på stan en sväng och på torp., hitta lite saker.. Åt go "briggen börjare" och hade de trevligt. :) När jag kom hem var jag helt död typ , trött i huvudet och kunde somna nästan när som helst kände de som..
Kika lite på tv och var ute och gick med jenny nr2 och alice :)
Imorse var jag uppe vid 9, för i dag skulle Alice vara här. vi var ute och gick  i 1.5 timme... vi gick upp till Emahus och ner till strandpromenaden , mötte massa glada människor!
Nu ligger hundarna utslagna på golvet.
I eftermiddag ska jag till några som är några av det bästa som finns., Mina syskon !! <3
Ha en bra dag ///johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0