Irriterad

Hej på er.
Igår fick vi internet vi som bara väntat på det i 4 månader, så länge har vi haft trådlöst men det har ju varit segare än sirap men inte går de snabbare för att vi har bredband ?? Försöker kolla på web tv men det buffrar ju hela tiden.. vilka problem jag har :P
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Idag har jag inte gjort så överdrivet mkt mer än varit ute med hundarna och varit på ungdomsmot. försökt plocka lite, men vart är min energi ??
Ikväll ngn gång kommer min älskling det ska bli himla mysigt, får se om jag orkar hålla mig vaken :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0